OpMaat Magazine
Abonnee wordenOpMaat voor € 18,25 per jaar

Hét eerste mannelijke YouTube foodkanaal van Nederland

Logo-Meneer-in-de-Keuken

Meneer in de Keuken

Het marketing & PR-bureau Kroon op het Werk (KOHW) is gespecialiseerd in food & drinks. Gelet op de contacten in de wereld van eten & drinken kwam KOHW achter de behoefte naar een mannelijk YouTube foodkanaal. Mede door de emancipatie en trend gaan steeds meer mannen aan de slag in de keuken, maar vaak hebben juist de mannen een achterstand.

 

Door te beginnen met het YouTube kanaal Meneer in de Keuken wil KOHW het dagelijks koken voor mannen toegankelijk en spannend maken. Meneer in de Keuken is hét eerste mannelijke YouTube foodkanaal van Nederland. Het mannenkanaal met het eerste filmpje is vandaag live gegaan. Daarna komt vanaf vrijdag 4 december, elke vrijdag om 10.00 uur, een nieuw filmpje online boordevol inspiratie voor iedere man.

Paul Manten
Paul Manten

Uit onderzoek van KOHW in samenwerking met Ditmeijers’ Research blijkt dat 20% van de Nederlanders zichzelf een slechte kok vindt. Vooral mannen schatten hun kookkunsten laag in. De mannen noemen zichzelf een ‘onzekere thuiskok’, maar er gloort hoop aan de horizon… Meneer in de Keuken laat zien dat mannen tegenwoordig meer kunnen dan alleen een ei bakken.

Add a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *